Cennik

Szukałeś już usług copywriterskich? Zatem wiesz, że w większości przypadków podany cennik jest zazwyczaj ofertą orientacyjną. Duża rozbieżność cen rynkowych wynika z kilku czynników a do najważniejszych należą: 
 
  • objętość tekstu – opisywana najczęściej ilością znaków ze spacją (tzw. „zzs”) lub ilością stron znormalizowanego maszynopisu (ok. 1800 znaków ze spacją na stronie A4), 
  • stopień trudności – prosty tekst zapleczowy zostanie wyceniony inaczej niż tekst na potrzeby PR, 
  • całkowity czas, poświęcony na wykonanie tekstu (czyli copywriterska „roboczogodzina”) – research, segregacja informacji, wykonanie, wprowadzenie ewentualnych poprawek, publikacja.
 
Przed złożeniem zamówienia warto poznać widełki cenowe najcześciej zamawianych tekstów. Dodajmy, że są to tzw. ceny orientacyjne, czyli nie stanowiące właściwej oferty handlowej:
 
  • Standardowy wpis blogowy: 18 – 25+ zł netto/1000 zzs
  • Artykuł tematyczny: 20 – 35+ zł netto/1000 zzs
  • Tekst na stronę typu landing-page: 65 – 110+ netto/zakładka (od 2000 - 3000+ zzs)
  • Prowadzenie strony typu fanpage: min. 300+ zł netto/m-c (zakres i ilość postów uzgadniana indywidualnie)
 
W razie wątpliwości należy pytać o aktualnie dostępną ofertę. Uzyskanie zniżki na pakiet tekstów jest możliwe w przypadku dużych zamówień lub długotrwałej współpracy.
 
* * *
 
FAQ
 
» Jak składać zamówienie?
 
W dogodny dla siebie sposób – przez formularz kontaktowy, mailowo lub telefonicznie. 
 
» Jak wygląda realizacja zlecenia?
 
Każde zlecenie jest inne, ale realizacja projektu wygląda zazwyczaj podobnie i dzieli się na następujące etapy:
 
• omówienie zlecenia / brief,
• wycena wstępna,
• umowa + zaliczka,
• realizacja zlecenia,
• akceptacja tekstu / poprawki,
• wystawienie faktury VAT,
• płatność.
 
» Ile to kosztuje?
 
Z wyjątkiem standardowych tekstów zapleczowych, wpisów blogowych i prostych artykułów tematycznych, większość zleceń jest wyceniana indywidualnie. 
 
» Co ma wpływ na podwyższenie/obniżenie ceny?
 
Wyższa wycena dotyczy przede wszystkim tekstów specjalistycznych (finanse, nieruchomości, IT) i zleceń z przyspieszonym terminem wykonania. Obniżki przewidziane są przy zakupach pełnych pakietów tekstowych.
 
» Czy cena obejmuje poprawki?
 
Tak. Drobne poprawki wliczone są w każde zlecenie, niezależnie od rodzaju i objętości tekstu. 
 
» Kiedy dostanę rabat?
 
Rabaty przewidziane są w przypadku dużych zamówień (np. pakietów wpisów na bloga) i regularnej współpracy, dłuższej niż 3 m-ce.
 
» Co zrobić, gdy tekst nie odpowiada moim wymaganiom?
 
Zgłosić i wyjaśnić wszystkie wątpliwości. Teksty poprawiamy do skutku, czyli do obustronnej akceptacji.
 
» Jak wygląda rozliczenie zlecenia?
 
Do każdego zlecenia wystawiana jest faktura VAT. 
 
» Jakie zlecenie nie zostanie przyjęte?
 
Zlecenie naruszające powszechnie obowiązujące prawo autorskie i własność intelektualną osób trzecich. Nie realizuję też zleceń z zakresu marketingu szeptanego i ghostwritingu.
 
» Mam pilne zlecenie, jak się najszybciej skontaktować?
 
Tel.:  696 142 336
Pn – Pt  (10.00 – 18.00)
Sb (10.00 – 15.00)
 
» Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
 
Tak, CKP Copywriting dba o bezpieczeństwo danych klientów, użytkowników strony i czytelników bloga. Zapraszam do zapoznania się z polityką prywatności:
 
Polityka Prywatności
 
1. Administratorem danych (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, treść zapytania), przesyłanych za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego na stronie www.ckp-copywriting.pl, jest firma CKP Copywriting, z siedzibą w Ławnicy 230, 39-331 Chorzelów, reprezentowana przez Katarzynę Pryga.
 
2. Dane osobowe oraz treść wiadomości, przesyłane przez klienta poprzez formularz zapytania są przetwarzane przez CKP Copywriting w celu realizacji zlecenia lub przedstawienia wyceny/oferty firmowej w odpowiedzi na zapytanie klienta. 
 
3. Klient ma prawo do uzyskania informacji o sposobie przetwarzania swoich danych oraz prawo do wglądu, zmiany, uzupełnienia lub usunięcia swoich danych osobowych.
 
4. CKP Copywriting dokłada starań, aby wszystkie dane i treści, przesyłane za pośrednictwem formularza były odpowiednio zabezpieczone i chronione przed dostępem osób niepowołanych. 
 
5. Strona www.ckp-copywriting.pl korzysta z plików cookies, systemu komentarzy Disqus oraz pomiarów statystycznych za pośrednictwem usług, dostarczonych przez Google Analytics i AddThis. 
 
6. CKP Copywriting powierza przetwarzanie danych osobowych podmiotom obsługującym: hosting strony i firmową skrzynkę pocztową, księgowość firmy, system faktur. Dane klientów i czytelników bloga nie są nigdy udostępniane w celach marketingowych. 
 
7. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat gromadzenia i przetwarzania danych lub w przypadku chęci zmiany/usunięcia/wglądu do danych osobowych należy skontaktować się z administratorem danych poprzez przesłanie informacji na adres:
 
info@ckp-copywriting.pl   
 
* * *